בס"ד

התקשרו עכשיו:

דוד מחליף חום

שלח

תודה רבה

פנייתך התקבלה והיא  תענה בהקדם

שדה חובה
שדה חובה
שדה חובה
שדה חובה

דוד מחליף חום הוא הצעקה האחרונה היום בתחום האנרגיה הסולארית היא עדיין אינה נפוצה מאחר ורבים עדיין נוהגים להשתמש בדודי השמש הנפוצים: דוד שמש ודודים חשמליים. 

במאמר הבא נדבר על דוד מחליף החום, יתרונותיו ואופן פעולתו. 

מהו דוד מחליף חום? 

דוד מחליף חום הוא סוג של מיכל מחזור למים המאפשר הפיכה של מים קרים הנמצאים בדוד, הדוד משמש בעיקר בגגות בהם קיימות מערכות סולאריות. על פי חוקי הפיסיקה טבע המים הוא לזוז ולעלות כלפי מעלה, דוד מחליף חום משתמש בתכונות המים ובאמצעות משאבה המותקנת בו דוחף את המים כלפי מטה אל תוך דוד המים ומחליף את המים מהצינור שבגג אל אותו צינור הנמצא בתוך דוד מחליף החום.  

תהליך חימום המים בדוד מחליף חום 

כפי שציינו מעלה המים נטייתם לעלות כלפי מעלה, באמצעות המשאבה בתוך דוד מחליף ועל ידי הפאנלים הסולאריים המחממים את המים דוחפת המשאבה את המים אל תוך דוד השמש בכל דירה לאחר שהמים מתחממים וממלאים את הדוד בדירה, ממשיך התהליך ועובר לדירות הבאות, תהליך זה אינו מתאפשר ללא קולטים סולארים אך באמצעותם ניתן לחסוך כסף רב על ידי ניצול דוד מחליף החום הנמצא בכל דירה ולהשתמש בו באופן משותף בכל דירות הבניין המשותף. 

מהן התקלות הנפוצות בדוודים מחליפי חום 

הגוף עשוי להישרף כתוצאה מריבוי המשתמשים בו, ניתן להשתמש בשירותי חברות המתמחות ומתמצאות בדודי שמש ויכולות להחליף לכם אותו, עלות ההחלפה כרוכות בכמה מאות שקלים. הדוד עשוי להתחיל להזרים כמויות קטנות של מים ללא כל התרעה מוקדמת, תופעה זו היא תופעה אותה ניתן למנוע על ידי ניקוי האבנית בין פעם לפעמיים בשנה על ידי טכנאי מוסמך של חברות להתקנת ושיווק דוודים. נזילות, חשוב מאוד לעקוב כמה שיותר שלא קיימות נזילות בגוף מחליף החום, תקלה אשר ניתן לטפל ולתקן אותה על ידי החלפת חלק בדוד, עלות ההחלפה כרוכה בכמה מאות שקלים, ישנן נזילות אשר פתרונן הוא להחליף את דוד מחליף המים. 

מהם היתרונות והחסרונות בשימוש דוד מחליף חום? 

היתרון הגדול ביותר בשימוש ב- דוד מחליף חום הוא השימוש המשותף והזרמת מים מהירה מאוד וחסכונית לדודי המים בכל הדירות ושמירה על חום המים. אולם, אחד החסרונות הבולטים ביותר שלו הוא הנטייה שלו לתקלות בלתי פתירות ותקלות אשר מסתכמות בכמה מאוד שקלים לכל גוף תקול. עם זאת, על ידי שמירה מבוקרה על דוד זה מפני היווצרות מקרי אבנית ניתן לקבל ממנו שירות ארוך טווח ולחסוך כסך ברכישת דוד חשמלי או דוד שמש. 

בחברת "אור הסהר", אנו מתמחים בייעוץ בתחום מחליפי המים,
תיקונים והסברים על שימוש נכון ויעיל בהם. 

רוצים לדעת עוד על יתרונות השימוש בדוד מחליף השמש? מעוניינים לשמוע הסבר ולהתחיל לקבל מים חמים במהירות ולמשך זמן ארוך? אם התשובה היא כן, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר או להשאיר פרטיכם ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שלח

תודה רבה

פנייתך התקבלה והיא  תענה בהקדם

שדה חובה
שדה חובה
שדה חובה

שדה חובה